Viši sud u Beogradu osudio je Informer i njihove glavne i odgovorne urednike Dragana J. Vučićevića i Aleksandra Ignjatovića da Saši Raduloviću, zbog povrede časti i ugleda, isplate 250.000 dinara odštete, kao i 74.600 dinara na ime parničnih troškova.

“Insajder tim doo” iz Beograda kao izdavač lista „Nezavisne dnevne novine Informer“ i glavni i odgovorni urednik Informera Dragan J. Vučićević treba da isplate 200.000 dinara „na ime naknade nematerijalne štete za pretrpljene duševne bolove zbog povrede časti i ugleda nastale objavljivanjem neistinitih informacija“ narodnom poslaniku i predsedniku DJB Saši Raduloviću.

Naime, presuda je doneta jer je Informer u dva navrata, 21. i 26. juna, objavio na naslovnim stranama da je vlasnik “Kurira” Aleksandar Rodić angažovao Sašu Radulovića da ga “odbrani od poreza”.

U obrazloženju se ističe da je prvi tekst od 21. juna 2017. pod naslovom „KOALICIJA NAJGORIH PREVARANATA I REKETAŠA: Rodić unajmio Radulovića da ga odbrani od poreza!?“, sa podnaslovom „Gazda reketaškog Kurira Aleksandar Rodić, koji državi duguje više od 3.000.000 evra poreza, angažovao je lidera DJB Sašu Radulovića da ga kao ekspert ‘odbrani od poreza’!?!“ Tekst je najavljen i na naslovnoj strani Informera sa naslovom „Rodić angažovao Radulovića da ga odbrani od poreza“. Između ostalog, u presudi se ističe navod tuženog da informacija nije tačna, da je plasirana proizvoljno, a da ga „niko iz redakcije nije ni pozvao da se oglasi, čime se tendenciozno stvara privid nedorečenosti tužioca, što kod prosečnog čitaoca opet može da stvori utisak da tužilac izbegava da odgovori na izrečene optužbe“.

U drugom članku, od 26. juna 2017. godine, pod naslovom „Rodiću od sutra blokirani računi“, kako se navodi u presudi, „ponovo su iznete neistinite i ničim potkrepljene tvrdnje kojima je naneta šteta časti i ugledu tužioca“.

Takođe, „Insajder tim“ kao izdavač lista Informer i Aleksandar Ignjatović, u svojstvu glavnog i odgovornog urednika internet portala „Informer.rs“, osuđeni su iz istih razloga da solidarno isplate tužiocu 50.000 dinara.

Podsećamo, Saša Radulović je i ranije podnosio tužbe protiv medija, 2017. godine protiv Pinka i Tanjuga jer je u prilozima tih medija objavljena adresa stanovanja Saše Radulovića i njegove porodice, čime mu je povređeno pravo na privatnost i ugrožena sigurnost.

Pink je izgubio tri spora protiv Saše Radulovića. U prvom postupku koji je okončan pravosnažnom presudom protiv Pinka u januaru 2018. godine, Viši sud je utvrdio da je TV Pink 2016. godine plasirala lažne vesti o tome da je Saša Radulović umešan u „sumnjive poslove u kojima su država i firme u stečaju oštećene za silne milione“ i da ga je od optužnice spasio vrh Tadićeve vlasti.

Jula 2019. godine, Apelacioni sud potvrdio je presudu Višeg suda u Beogradu protiv TV Pink zbog povrede ugleda i časti Saše Radulovića tokom emitovanja priloga o lažnim sindikalnim aktivistima.

Viši sud u Beogradu februara ove godine doneo je treću presudu protiv TV Pink zbog povrede ugleda i časti Saše Radulovića zbog iznetih neistina u tekstu „EVO KO JE KANDIDAT ZA PREDSEDNIKA: Radulović OJADIO građane Srbije za 49 MILIONA“.

Podsećamo, Saša Radulović dobio je i spor protiv Studija B i direktorke te televizije Ivane Vučićević zbog neistina objavljenih u emisijama ove televizije 2016. godine da Saša Radulović igra „Barbut“ i da je iz stečajnih postupaka prisvojio silne milione.

Predsednik DJB Saša Radulović, podneo je na desetine tužbi protiv propagandnih glasila SNS-a kao što su Pink, Alo, Informer, Studio B, koji su u višesatnim propagandnim programima širili neistine o Raduloviću i Dosta je bilo, čime su naštetili kako njegovom, tako i ugledu pokreta.

„SRBIJA MEĐU NAJKORUMPIRANIJIMA U EVROPI, MUŽ NELE KUBUROVIĆ U APRILU ZARADIO 3 MILIONA EVRA“

Izvor: DJB/Slobodna.rs